Traxxas XRT Race Truck 8s TQi TSM RTR Oransje
Bygget for hastighet og håndtering
XRT ble konstruert med fokus på hastighet, håndtering og ytelse. XRTs lave tyngdepunkt, ultrabrede holdning og lavprofilkropp gir selvtillit og kontroll mens XRT akselererer over de vidåpne områdene til en topp hastighet på 96+KPH.
Utprøvd tøff drivlinje i helmetall
XRT-ytelse og holdbarhet begynner med dens helmetall 8s-drivlinje. 4-girs differensialer i stål og drivaksler i stål er forbundet med en senteraksel i ekstrudert aluminium med høy styrke. Det er en presisjonskonstruert oppskrift som har vist seg å være tøff med monstertruck i X-Maxx.
Race-inspirert Low-CG-chassis
XRTs ytelsesfokuserte chassisdesign er konfigurert for å senke tyngdepunktet for overlegen håndtering og stabilitet. De doble 6700 4s-batteriene og styreservoen er plassert for å plassere vekten så lavt som mulig i chassiset og gi beskyttelse for disse kritiske komponentene.
Patentsøkt klippsløs kropp
XRTs patentsøkte klipsløse kropp kan enkelt fjernes og installeres på bare sekunder, og likevel låses den på plass med utrolig styrke og sikkerhet. Systemet bruker et bur inne i kroppen for å minimere flex mens utvendige sklier er strategisk plassert for å beskytte kroppen.
Gravix™ racerdekk
XRTs Gravix™ racerdekk er en revolusjonerende ny hybriddesign med tettpakkede bitekanter og seiper. De gir enestående grep på hardpakkede overflater sammen med rask og stillegående presisjon.
VXL-8s Power System
Allerede Traxxas’ kraftigste hastighetskontroll, XRTs VXL-8s™ går enda lenger med en aggressiv melodi som maksimerer kraftuttaket over hele turtallsområdet. Mer kraft under kurven gir mellomtoneslag som slår hardt for rullende hjul på forespørsel. Begrav gassen i alle hastigheter og XRT reagerer umiddelbart med uanstrengt akselerasjon.
Traxxas XRT-spesifikasjoner:
Lengde (inkludert vinge): 798mm
Skinne foran og bak: 595 mm
Bakkeklaring: 49mm
Vekt: 8,94 kg uten kropp / 9,54 kg med kropp / 10,83 kg med kropp og to 4s 6700mAh LiPos
Høyde: 258 mm (kjørehøyde) / 308 mm (full hengende)
Akselavstand: 480 mm
Slaglengde (foran): 173 mm
Slaglengde (bak): 173 mm
Dekk (forlimt): 188x97mm
Hjul: 110x147mm
Hastighetskontroll: Velineon® VXL-8s
Motor (elektrisk): Velineon® 1200XL børsteløs med kjøleribbe og doble vifteskjermer
Samlet drivforhold: 20,6:1 (20/50 motordrev og sylindrisk tannhjul)
Differensialtype: Forseglet, herdet stålfas, begrenset slipp
Gear Pitch (Spur og Pinion): Modul 1.0
Chassis struktur/materiale: Kompositt nylon kar
Bremsetype: Elektronisk
Drivsystem: Akseldrevet 4WD
Styring: Bellcrank
Radiosystem: TQi™ 2,4GHz-sender med TSM®-mottaker™
Servo dreiemoment: 26 kg/cm (6V)
Servohastighet: 0,17s/60° (6V)
Topphastighet: 96+ KPH* med to 4s LiPo-batterier og inkludert valgfri giring
Ferdighetsnivå: 5
Batteribrett: 186x51x44mm
Nødvendige batterier: 4 “AA” (sender) og 4-cellers LiPo-batteri (x2)
*96+ km/t med to 4s LiPo-batterier og inkluderte valgfrie hastighetsgir
Velineon 1200XL motorspesifikasjoner:
Type: 1275Kv Sensorløs børsteløs
Vekt: 665g
Lengde: 110mm
Diameter: 48mm
Koblingstype: Traxxas 6,5 mm kulekoblinger
Velineon VXL-8s ESC-spesifikasjoner:
Inngangsspenning: 8s LiPo (maks 33,6 volt)
BEC Spenning: 6V
BEC Current Continuous: 10 A
BEC nåværende topp: 20 A
Motorkoblinger: Traxxas 6,5 mm kulekoblinger
Batterikontakter: Traxxas høystrømskontakter
Strømledning: 10-gauge Maxx-kabel
Porter: RX-inngang, ekstravifte, Traxxas tilbehørsport
Hva er i boksen:
XRT, Ready-To-Race®-modell med Traxxas Big Block™ børsteløs motor
VXL-8s vanntett elektronisk hastighetskontroll med integrert telemetri
Hurtigstartveiledning
TQi™ 2,4 GHz radiosystem
Vedlikeholdsverktøy av høy kvalitet
Valgfrie hastighetsgir
Hva du trenger:
LiPo-batterier: Traxxas anbefaler doble 4-celle, 6700 mAh Power Cell LiPo-batterier (del #2890X) eller Dual 4s Completer Pack (del #2997).
LiPo balanselader med iD™: Traxxas EZ-Peak® Live 4s-kompatible lader anbefales for enkel og rask ladeytelse (modell #2971).
AA alkaliske batterier: Fire AA alkaliske batterier for senderen.
Omtaler
There are no reviews yet