Traxxas Rustler 4×4 XL-5 RTR TQ Orange LED med Batteri & Lader
FUNKSJONER PÅ Rustler 4X4 (#67064-61):
NYHET Fabrikkinstallert LED-belysning foran og bak
NY ProGraphix® maling
Inkluderer batteri og lader:
– 4-amp 12V DC toppdetekterende hurtiglader
– Traxxas 3000 mAh 8,4V 7-cellers NiMH-batteri med iD®
TQ™ 2,4 GHz radiosystem
Vanntett elektronikk for RC-moro i all vær
Titan® 12-turs 550-motor
XL-5 elektronisk hastighetskontroll
Robust modulær komposittramme
Tøff væskefylt differensial foran og bak med stålgir
Ferdigmalt ProGraphix® clipless kropp
2,8″ hjul med Talon™ EXT-dekk
Rustler 4X4 (#67064-61) SPESIFIKASJONER:
Lengde: 457 mm
Skinne foran: 329 mm
Bakre spor: 329 mm
Senter bakkeklaring: 27 mm
Vekt: 2,15 kg
Høyde (totalt): 161 mm
Akselavstand: 295 mm
Slaglengde: lang (foran), XX-lang (bak)
Dekk: Talon™ EXT med skum innsatser
Dekk diameter: 114 mm (foran og bak)
Hjul (foran/bak): 2,8″ svart multi-eiker
Hjuldiameter: 2,8″ (71 mm)
Fartsregulator: XL-5™ elektronisk hastighetskontroll
Motor (elektrisk): Titan® 12T 550 (12-omdreininger)
Samlet kjøreforhold: 19,23:1 (lager, ut av eske)
Differensial type: Skråsfas i herdet stål, forseglet, begrenset skli
Gear Pitch: 32
Chassisstruktur/materiale: Støpt kar / nylonkompositt
Drivsystem: Akseldrevet, Direct Drive 4WD
Styring: Dual-Bellcrank med integrert servosparer
Radiosystem: TQ™ 2,4 GHz (2-kanals)
Kropp: Clipless ProGraphix®
Ferdighetsnivå: 1
Dimensjoner på batteribrett: 162 x 50 x 25 mm*
Nødvendige elementer: 4 “AA” batterier (sender)
*6726X batteriutvidelsessett tilgjengelig (selges separat).
XL-5 (VANNTETT) ESC-SPESIFIKASJONER:
Inngangsspenning: 4-7 celler NiMH (4,8 til 8,4 volt DC)
Koffertstørrelse: 31 x 55 x 15,5 mm
Motorgrense: 15 svinger** (størrelse 540) / 12 svinger** (størrelse 550)
BEC Spenning: 6,0 VDC
BEC Strøm: 1A
Strømledning: 14 gauge
Inngangsledningsledning: 26 Gauge
Lavspenningsdeteksjon (LVD): 2-trinns indikatorer, kan slås av (på eller av)
Termisk beskyttelse: Termisk avstengning
Enkeltknappsoppsett: Ja, Traxxas EZ-Set®
Profilvalg:
Sportsmodus: 100 % FWD, 100 % bremser, 100 % REV
Race Mode: 100 % FWD, 100 % bremser, ingen REV
Treningsmodus:* 50 % FWD, 100 % bremser, 50 % REV
Omtaler
Det er ingen omtaler ennå.